برای مادرم
برای مادرم

شرح خاطرات و زندگینامه مادرم که مظلومانه پرپرش کردند-دل نوشته های من به مامان گلم


مامان خوشگلم سلام

مامان جونم ، دلم برات تنگ شده بود، دستت درد نکنه اومدی به خوابم. ولی اینا جبران نبودنتو نمی کنه...

مامان، تشنه صداتم... عکست تموم چیزیه که دارم و می تونه یه ذره ، فقط یه ذره آرومم کنه. به نرگس نگفتم اما هر وقت عصرا می رسم خونه منتظرم روی مبل جای همیشگیت نشسته باشی و جواب سلاممو بدی ، وقتی نمی بینمت می شکنم ، هر روز می شکنم .

بی معرفت دارم دق می کنم. خوب جواب دشمنامونو دادی، راحتشون کردی نه؟ دارن کیف می کنن از نبودنت. از ذره ذره آب شدن ما...

مامان ، بی قرارتم. خیلی... بی قراری می دونی یعنی چی؟ یعنی دارم مثل یه ماهی بیرون تنگ دل می زنم از نبودنت... دارم آخرین نفسامو می کشم بدون تو، تو رو خدا برگرد. خدایا نمی شه زمانو برگردونی عقب؟

خدایا، دلم شکسته...

 

دختر غمگینت: معصومه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:بی قرار, مامان,,

  توسط نرگس- معصومه  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

سلام مامان گلم
به نام مادر
فصل اول
فصل دوم
فصل سوم
فصل چهارم
فصل پنجم
فصل ششم
فصل هفتم
فصل هشتم
فصل تهم
فصل دهم

 

 این دعاها جنسشان مرغوب نيست
 خداحافظ ای نوبهارم
 نان و ايمان
 حسرت یه نگاه مادرم
 گل زندگیم، غزاله قشنگم، نرگس
 تو فقط ماهه منی
 ای زندگی بردار دست از امتحانم
 مولای غریبم سلام
 مامان گلم جات تو آغوش خدا امنه امنه
 خدایا تو قلب مرا می خری؟
 خدایا هنوز اون بالایی؟؟؟
 تنهام به ژرفای مرگ
 مادر
 بی تو
 روزت مبارک همه ی آرزويم
 مامانه گلم سلام بانوی بهارم
 مامان خوشگلم سلام
 دلم تنگه مامان
 زندگينامه مادرم
 خدا
 مامان قشنگم سلام ، منم معصومه.

 

شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

نرگس- معصومه

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برای مادرم و آدرس http://mamanegolamsalam.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من و مامانم
به یاد مادرم
کلبه همدلی
به ياد مادرم(برادر عزیز آقا رضا)
دلنوشته ها
دلتنگتم مادر
مادر
مادر دلتنگتم
نغمه های تنهایی
بارگاه
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

ساعت ديواری فانتزی
نغمه های تنهایی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ